DAS echt lekker ... ;) - Reisverslag uit Terlingua, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu DAS echt lekker ... ;) - Reisverslag uit Terlingua, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

DAS echt lekker ... ;)

Door: Erwin en Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

01 Mei 2023 | Verenigde Staten, Terlingua

1 mei, rise and shine! Ontbijt in tex-mex stijl bij het door ons gisteren aanbevolen tentje Chinto's. We zijn helemaal klaar voor de reis na de meest heerlijke breakfast taco... oké, dit willen we vaker eten!! Ei, bacon, aardappel, pittige saus in een zachte taco, DAS echt heel erg lekker! Daarna doen we even inkopen voor de aankomende dagen, donuts voor onderweg en broodjes voor ontbijt. En daarna begint de lange, best wel eentonige weg naar Big Bend. Het meest spannende was misschien wel een noodrem actie voor 2 overstekende herten. Onderweg zien we verder vooral veel border patrol, de Mexicaanse grens is dichtbij, maar zal nog dichterbij komen! Onderweg een korte securtiy check, iemand kijkt half onze auto in of we geen mensen mee smokkelen. We rijden door verlaten western dorpjes totdat we in de loop van de middag aankomen bij onze accomodatie voor de aankomende 2 dagen. Wat een omgeving! Onze kamer heeft een mooi terras met uitzicht op de bergen en hopelijk de sterrenhemel!

We lopen de Chisos Basin Trail en daarna nog een korte Window View Trail. Het is heet en na de reisdag van vandaag is dit voldoende. We eten een hapje in het restaurant met geweldig uitzicht. Daarna settelen we ons op het terras van onze kamer om naar de sterrenhemel te kijken, maar helaas is het bewolkt, dus we zien te weinig sterren. Wel schrikken we kort op door een beest dat langsloopt. Het is een hele grote DAS :). Hopelijk morgenavond meer sterren!

• 05 Mei 2023 - 09:02

PaMa's:

[e-1f44d] leuk om weer te lezen....

• 06 Mei 2023 - 09:27

Cindy :

Prachtige foto's weer! En wat een uitzichten zeg!! En een hele toepasselijke titel haha.