Cowtown - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu Cowtown - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

Cowtown

Door: Erwin en Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

08 Mei 2023 | Verenigde Staten, Fort Worth

8 mei, geen zin om te vertrekken,we rekken de tijd op onze glamping plek totdat we moeten uitchecken. We zien een hert bij onze cabin, we wandelen langs de rivier en achtervolgen een paar kalkoenen om ze op de foto te zetten. Erwin kan ze goed nadoen, maar eigenlijk alleen omdat die Turkey legs zo lekker vindt :)

En dan is het tijd om weer richting de bewoonde wereld te gaan,dit keer naar western stadje Fort Worth, bijnaam: cowtown. Het is de langste rit, zo'n 5,5 uur. Het landschap is wat afwisselender dan we verwacht hadden,dat maakt de reis best oké. Oliepompen, groene omgeving en af en toe wat heuvelachtig. Rond half 6 komen we aan. Even frisse duik in het zwembad en toen omgekleed en richting Cowtown brewery gelopen.Heerlijke biertjes gedronken en lekker gegeten! Daarna downtown in gelopen, waar we mooie gebouwen zien, een fontein en mural van de longhorns (niet de baseballers maar de koeien met enorme horens). De stockyards (historische veemarkt) bewaren we voor morgen. Tja en dat was het verslag voor vandaag.... Zo weinig woorden?! I am more confused than a pinguin in the dessert. Maar het is te verklaren, 't was de minst interessante dag door de lange reis :)

• 11 Mei 2023 - 20:01

PaMa's: