Hee Haw! - Reisverslag uit Del Rio, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu Hee Haw! - Reisverslag uit Del Rio, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

Hee Haw!

Door: Erwin en Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

03 Mei 2023 | Verenigde Staten, Del Rio

30 april, we vertrekken iets voor 9uur van de ranch richting het Hill Country State Park. Daar ontmoeten we cowgirl Tawny met wie we vandaag 2uurtjes gaan paardrijden. Erwin op Gunsmoke en ik op Lasso. Na wat instructies kunnen we vertrekken: hee haw! Ed's paard is gek op het verse gras dus die moet vaak even bijgestuurd worden, verder is het net als een zelfrijdende auto zoals Erwin zei. Het is fantastisch, heerlijk weer en stapvoets van de omgeving genieten.

Na deze geweldige rit, gaan we richting Del Rio, een tussenstop op weg naar het Big Bend National Park. Onderweg zien we de meest geniale bordjes: "Hitchhikers can be escaped prisoners" en "This is God's country, please don't drive through it like hell".

Eenmaal in Del Rio aangekomen besluiten we een stop te maken bij de oudste winery van Texas, inmiddels 140jaar. En zoals de dame daar zegt: dat is voor jullie Europeanen waarschijnlijk helemaal niet oud. Ook geeft ze ons wat tips voor eettentjes. We drinken een wijntje in de heerlijke tuin met uitzicht op de wijnranken. Daarna checken we in bij het motel en willen we bij het zwembad gaan liggen totdat we beseffen hoe heet het is! Dus uit de zon!

We eten brisket bij onze favoriet uit de vorige Amerika reis: Rudy's,zo lekker! Daarna vroeg naar bed, morgen op tijd opstaan voor het vervolg van onze reis naar het Big Bend National Park.

• 04 Mei 2023 - 01:14

Cindy:

Mooi zeg zo'n paardentocht. Prachtige foto's weer. Grappig van die bordjes. Enjoy folks!

• 04 Mei 2023 - 08:16

PaMa's: