No wonder at the 8th wonder - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu No wonder at the 8th wonder - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

No wonder at the 8th wonder

Door: Erwin en Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

25 April 2023 | Verenigde Staten, Houston

22 april, vakantie!!!! Na een nachtje in het Maritim hotel in Düsseldorf, gaat de wekker om 3uur. We hoeven gelukkig alleen een brug over een zijn dan op de airport, dus netjes 3uur van te voren staan we in de rij om onze bagage af te geven en boarding passes op te halen. De beveiliging gaat ook als een trein, en de tijd daarna vliegt voorbij. Boarden gaat snel en met een ruim uurtje landen we in Parijs. Daar lopen we flink door omdat we de ervaring van vorig jaar hebben dat het super druk is, maar het zit allemaal mee en in no time zitten we in de vertrekterminal. We lopen wat rond en ook dan is het al snel tijd om te boarden. De vlucht is prima, we slapen wat, krijgen te eten en vermaken ons met films en series. Om 13.45 landen we in Houston. En toen toch wat zenuwen voor de koffers, tja die ervaring van vorig jaar blijft toch in je hoofd zitten, gelukkig verschenen ze allebei op de band! Buiten schijnt de zon en een shuttle brengt ons naar de auto verhuurbedrijven, met 10 minuten konden we onze auto uitkiezen en kon ons Texas avontuur echt beginnen!

Lijkt alles redelijk gesmeerd te lopen (op een sterretje in de voorruit na die we niet hadden geconstateerd bij het checken van de auto bij het ophalen), bij het hotel loopt het anders dan gepland... Moesten we ineens 100dollar bij betalen voor taxes en schoonmaakkosten, terwijl de boeking bijbooking.com inclusief alles was. Na een hele lange discussie (incl. huilende andere toeristen met zelfde 'probleem') krijgen we de kamer zonder extra kosten. Ok, hoofd weer in vakantie modus en aan de wandel om een drankje te doen voordat we lekker gaan slapen. We belanden - no wonder ;) - bij de 8th Wonder Brewery en zitten lekker buiten in de tuin .Daarna duiken we ons bed in, morgen weer een nieuwe dag!

• 25 April 2023 - 22:28

Liz :

Wat heb je toch weer een mooi verhaal geschreven [e-2764]

En nog veel plezier vandaag en morgen en al die anderen dagen :)

XXX

Groetjes liz

[e-1f60e][e-2600]️[e-2764][e-1f3d6][e-1f60d][e-1f618][e-1f917][e-1f30f][e-26fa]

• 25 April 2023 - 22:38

⁷:

Zeker leuk kunnen we weer beetje mee op reis.

Liefs ons

• 26 April 2023 - 00:01

Cindy :

Hej lieve Marjan (en Erwin natuurlijk)

Wat schrijf je het toch weer leuk op :-)

Ik lees je blog nu op airport Kuala Lumpur waar we wachten op de binnenlandse vlucht naar Borneo. Daar waar we de jungle in zullen gaan en veel bijzondere planten, vogels, reptielen, Orang Oetans en andere dieren zullen gaan zien. Ook grote insecten brrrrr. Hahaha.

Enjoy there!!!

Liefs van ons