The end of our trip - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu The end of our trip - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

The end of our trip

Door: edmar

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

11 Mei 2012 | Nederland, Zutphen

Gesmolten slipper (5 mei 2012)
Het is niet aan te raden om kikker en/of krokodil te eten de dag voordat je naar huis vertrekt. We hadden allebei wat last van de buik 's nachts, maar gelukkig was dat 's ochtends voorbij. We hebben nog heerlijk wat uurtjes aan het zwembad kunnen liggen en genoten van het fantastische weer. Vooral met het weer in Nederland in het vooruitzicht moeten we er nu extra van genieten! Halverwege de middag hebben we ons opgefrist, nog even wat gedronken en vervolgens werden we naar het vliegveld gebracht. Bij het inchecken en het plaatsen van onze backpacks op de band was de man lichtelijk verbaasd over het gewicht van onze tassen. Ter check tilde hij mijn backpack nog even op, tja toch echt maar 8,5 kilo... En die van Ed woog ook maar 12,5 kilo (incl. schoenen, dikke vesten, souveniertjes). Buiten nog even wat rondgelopen, aangezien we de aankomende 20 uur onderweg zullen zijn. De door Ed uit nood aangeschafte slippers in Laos (de 2 paar uit NL hebben de eerste week niet overleefd), waren niet bestand tegen de hitte buiten en smolten aan zijn voeten :-). Heel bijzonder (helaas geen foto)!
Vervolgens begon de lange reis naar huis. We vlogen eerst naar Vietnam, Da Nang. Daar konden we in het vliegtuig blijven zitten waarna we naar Singapore vlogen. In Singapore hadden we een tussenstop van ca. 2 uur. Mooi vliegveld met heel veel faciliteiten voor passagiers die in transit zitten. Als je langer dan 5 uur op je volgende vlucht moet wachten kun je zelfs een city tour doen. Ook is er een zwembad op het dak, filmzalen, een vlindertuin, cactustuin, etc. En alles is zo'n beetje gratis! Om 00:30 zijn we dan uiteindelijk geboard voor onze vlucht van ca. 13 uur naar huis.

Back in Holland (6 mei 2012)
Om 07:00u stonden de PaMa's ons op te wachten op Schiphol. En dan ben je weer terug in Nederland. Wat vliegt een maand om. Maar wat hebben we veel gezien en gedaan. Gelukkig kunnen we het nog keer op keer opnieuw beleven door het lezen van deze blog en het bekijken van foto's en filmpjes.

• 11 Mei 2012 - 10:02

Goedgezien:

Bedankt voor de verslagen van jullie vakantie, het was geweldig!
    Op naar de volgende verslagen.......

• 21 Juni 2012 - 16:20

Hello: