Let's see if they want you to go back - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu Let's see if they want you to go back - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

Let's see if they want you to go back

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

19 Juni 2022 | Verenigde Staten, Denver

15 juni, de minst leuke wekker van deze reis. 6u wake up for our trip home! Spullen in de auto gegooid en onderweg gegaan naar het vliegveld in Denver. 1,5uur rijden, auto ingeleverd bij Sixt en wat zien we als we in het Sixt shuttle busje naar het vliegveld zitten: flight change, you are being rebooked! Verrassing! Ohnee... het lijkt erop dat we een uur later vliegen, maar dat betekent dat we onze vlucht van New York naar Amsterdam zullen missen! Tja, in het ergste geval plakken we er een paar dagen New York bij aan zeg ik voor de gein. Het stomme is dat als je eenmaal aan de terugreis bent begonnen, je het liefst hebt dat de reis zsm achter de rug is. Op naar de balie op het vliegveld, waarbij ze lachend zegt: "Let's see if they want you to go back or that we're gonna keep you a little longer in Colorado." Geen probleem zeg ik, we hebben er van genoten! Maar een kwartiertje later zijn we omgeboekt en vliegen we via Atlanta, stoelen kan ze ons niet toewijzen dat gebeurt bij de gate. Balen we hadden mooie plekken voor de terugreis gereserveerd, namelijk een twee-stoelen plekje in plaats van vier naast elkaar. Maar goed, we doen het ervoor!

We hebben een uurtje om de douane door te gaan voordat we boarden. We hebben mazzel en hebben een gratis upgrade voor deze eerste vlucht,we zitttn comfort en direct achter business class, dus dat betekent heeeeeel veel beenruimte!In Atlanta hebben we iets langer de tijd, dus eerst naar de gate voor onze stoelen. Hier hebben we iets minder geluk: geen stoelen meer beschikbaar naast elkaar, het was echt niet mogelijk. Nog een keer aangekaart bij andere medewerker en die deed iets beter zijn best, dus gelukt! Nog even met pama's geappt dat we uurtje vroeger aankomen en afgesloten met 'tot straks'. Wat zij al wel wisten op dat moment, maar wij niet, is dat paps helemaal niet mee zou komen naar Schiphol...

Tijdens een biertje bij de airport bar (geen brouwerij te vinden hier op het vliegveld ;) krijgen we een mail van Delta dat we omgeboekt zijn naar vluchten van New York naar Parijs en van Parijs naar NL. Vreemd, communicatie verloopt dus niet helemaal lekker en uiteindelijk ook maar goed dat we niet op die vluchten zijn omgeboekt, want de vlucht naar Parijs is later geannuleerd!

En toen was het al tijd om te boarden. Vliegtuig zat niet lekker en na slechts een uurtje slaap, weet je zeker dat je een jetlag krijgt! Om 6u Nederlandse tijd pama's geappt (best fijn wifi in vliegtuig om te kunnen appen) dat ze wakker moesten worden en toen appte paps dat hij niet meekomtomdat hij zijn sleutelbeen heeft gebroken en ribben heeft gekneusd door met 25 km p/u over de kop te gaan met zijn elektrische step.... Iemand had hem moeten vertellen dat ie geen stuntstep heeft ;) Bij de douane kunnen we direct doorlopen in tegenstelling tot de mensen die in de rij staat met een non-EU paspoort. Mams en Suzanne zien we zwaaien terwijl we staan te wachten op onze bagage, ach als onze koffers nu niet komen, zitten we er toch iets minder mee haha. Gekscherend zeg ik dat het toch hilarisch zou zijn als onze koffers nu als eerste komen en warempel de eerste koffer op de band is van ons! De 2e volgt snel en na nog even een x-ray van onze koffers staan we in de aankomsthal.

HELLO Nederland, GOODBYE Amerika!

That's all folks! Op naar een volgend avontuur!

• 19 Juni 2022 - 17:49

Cindy En Simon :

Howdy folks,

Welkome back hihi.
    Dank jullie wel voor de mooie verhalen en fantastische foto's. We waren daardoor een beetje op reis met jullie ;-)

Bijkomen van de jetlag nu en hopen dat je paps snel opknapt van de valpartij. Fingers crossed. Geniet lekker na samen.

Liefs