Geniet nooit met mate! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu Geniet nooit met mate! - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

Geniet nooit met mate!

Door: Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

19 Juni 2022 | Verenigde Staten, Colorado Springs

14 juni, een relaxte dag, geen wekker, beetje uitslapen,bij zwembad hangen en koffer deels pakken. Ineens lees ik nieuws over Yellowstone: het park zit dicht door hevige overstromingen als gevolg van regen en smeltwater. Wegen zijn weggevaagd, huizen zijn meegenomen door de Yellowstone rivier en bruggen zijn verwoest. Wat hebben wij een mazzel gehad! Het is onwerkelijk dat wij ruim een week geleden nog op die wegen hebben gereden. Een gebeurtenis die één keer in de 500 jaar voorkomt blijkt later. Wat een geluk dat wij nog van dit overweldigende park hebben kunnen genieten!

We besluiten een laatste korte hike te maken, de Iron Mountain Trail. Op de terugweg spotten we - voorlopig - ons laatste wildlife: een hert. Verder bekijken we het moderne centrum van Colorado Springs en zorgen we ervoor dat het aantal bezochte brouwerijen deze vakantie op 15 staat! Colorado Springs staat bekend om haar kunstgalerijen en kunst zie je hier ook op veel plekken op de muren. Dat fleurt het stadje aardig op!

We gaan vandaag opnieuw naar Rudy's. Dit keer om te lunchen en weer staan we in een lange rij - het maakt dus niet uit of je tijdens lunch of diner komt. Het broodje pulled pork dat we bestellen, was het wachten meer dan waard. De lekkerste pulled pork die we ooit hebben gegeten!

Rest van de dag relaxen we bij het zwembad en 's avonds hebben we nog een laatste All-American ervaring als we een Domino's pizza halen en deze heerlijk buiten op ons terrasje verorberen! Vandaag is de minst spectaculaire dag van de reis, maar we genieten volop door te relaxen en alle indrukken en bijzondere gebeurtenissen van de afgelopen weken op ons in te laten werken. Morgen staat de terugreis op de planning, benieuwd tegen welke verrassingen we aan gaan lopen!