Wat ruist er door het struikgewas? - Reisverslag uit Canyon, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu Wat ruist er door het struikgewas? - Reisverslag uit Canyon, Verenigde Staten van Erwin en Marjan - WaarBenJij.nu

Wat ruist er door het struikgewas?

Door: Erwin en Marjan

Blijf op de hoogte en volg Erwin en Marjan

06 Mei 2023 | Verenigde Staten, Canyon

6 mei, we rijden vandaag van Amarillo over de 207 wat één van de meest scenic routes moet zijn in Texas. Het duurt even voordat het vlakke landschap plaats maakt voor een dieper dal en een canyon. Dat was verrassend!! We besluiten om een ongeplande omweg te maken naar Caprock Canyons State Park. Daar lopen we de Eagle Point Trail. Fantastisch mooie rode bergen. Onderweg zien we een grote lizard. Dit park is een mooie onverwachte verrassing!! Na deze heerlijke trail rijden we de enige route door het park. We komen langs een veld met alleen maar prairie dogs, geweldig er zijn ook veel jonkies bij. Het landschap glooit verder en ineens seint een tegenligger. Hrmm wat zal dat zijn? We weten het antwoord binnen een minuut, we staan stil door bizons op de weg. Grote, hele grote bizons, maar ook jonkies. Geweldig! We rijden door tot het eindpunt van de verharde weg in dit park,maken nog een paar mooie foto's en rijden door naar onze cabin.Met tussenstop bij de Wallmart voor bbq vlees, groenten en ontbijt, want bij onze cabin gaan we vanavond en morgenochtend heerlijk relaxen.

Onze cabin blijkt geweldig.Het is groot,schoon en heerlijk stil.Wel oppassen voor ratelslangen want de bordjes staan overal. Aangezien we nog niet genoeg vlees gehad hebben deze vakantie,maken we een heerlijke steak op de bbq en blijven we uren buiten zitten. Tegen schemering lopen er tientallen dikhoorn schapen (bighorn sheep) bij onze cabin. We zien de maan langzaam rijzen, veel sterren verschijnen. Het is donker, maar het wordt door de rijzende maan steeds lichter. Maar niet licht genoeg om te kunnen zien wat we horen kauwen en smakken....we zullen er niet achterkomen wat hier door het struikgewas ruist ;) Goodnight Texas Night!

• 11 Mei 2023 - 07:49

Cindy:

Wat gaaf zo'n cabin en de bbq zag er goed uit zeg!

Dat belooft wat binnenkort hahaha.

Liefs

• 11 Mei 2023 - 09:03